Dags att köpa biljett

Nu är jag hemkommen från "Veterangruppen". Det blev en fortsättning på "Heta stolen" från förra gången och det blev ganska så känslosamt, men på ett positivt sätt.
Jag reagerade mest på när jag skulle ta emot positiv feedback, (som vanligt).
Vi enades om att jag behöver ta hand om och jobba med mitt inre sårade barn.....Vilken överraskning!!!

På dan var jag på stan med mamma och systerdotter. Jag hjälpte mamma med julklappar till barnbarn och barnbarnsbarn, så nu vet jag inte själv vad jag ska köpa.
Sen var vi på Ming och käkade buffe´. Alltid lika gott.

Mamma berättade att hon har köpt en ny bil...!! Ja, lite begagnad. Jag som trodde att hon snart har kört bil färdigt i det här livet. Men hon är visst full av överraskningar nu för tiden!

Gick in på Sweden Rock Festivals hemsida nyss och konstaterade att det är dags att köpa biljett.......gissa vilka som kommer.........W.A.S.P....!!!!!!!!!!!! YES, Yes, yes. Det lönade sej att tjura!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0