Horoskop v.52

Idag har min snälla goa jobb-Håkan hjälpt mej att flytta alla grejer från min lokal. Känns underbert att få det gjort. Nu har jag bara tre bokhyllor och en säng kvar. En bokhylla och lite grejer körde vi till Pilys butik. Får se om jag kan få lite sålt där. På min vind lär det inte bli sålt i alla fall.
Sen var jag helt slut och sov i flera timmar på soffan. Min kropp mår helt kass för tillfället. Imorgon kväll ska Nettan och jag ge varandra taktil, det ser jag fram emot!!

Här är v. 52:s horoskop

STENBOCKEN

Glöm inte bort att skapa tid för meditation och eftertanke. En gammal vän behöver dej nu, ge lite av din tid och du får mångfalt igen.
Det är också bra tid att knyta nya band, umgås och bara vara.
Du njuter av tystnad och stillhet. När drömmarna kommer, talar ditt undermedvetna.

Lyssna på drömmarna

VATTUMANNEN

Det känns som att du kastar dej ut i nåt nytt. Vare sej du börjar att gå på den nya vägen med stormsteg eller med små försiktiga steg så vet du att när du väl börjat gå finns det ingen väg tillbaka. Lita på din känsla och ha tillit. Du kan ännu inte se hela vägen, det är heller inte nödvändigt, bara du ser nästa steg.

Tillit, tillit och åter tillit..........

FISKARNA

Du firar så det står härliga till. Här ska inte sparas på krutet. Ta fram lekfullheten och stämningen från du var barn.
Du utstrålar healing och magi! Healing kan vara så mycket.....några magiska ord......

Sprid din magi

VÄDUREN

Se inte allt så fyrkantigt. Titta utanför ramarna. Skjut inte upp det du vet att du måste göra och ta tag i.
Du har en längtan efter något som bara kan nås om du först forserar hindren. Så börja nu!
Harmonin kommer om du lyssnar inåt. Vad säger ditt hjärta?

Lyssna till ditt hjärta

OXEN

Det du sår får du också skörda. Det är hög tid att skörda nu. Det är moget!
Tillåt dej själv att ta plats, att synas och höras. Det du sänder ut är kärlek, kärlek från dej som person och din kunskap.
Ta fram den gamla hippin i dej och njut av att vara lite uppe bland molnen ibland.

Relaxa

TVILLINGARNA

Ett tips: Ingen politik den här veckan! Lägg ner alla argument och släpp alla masker. Spela med rent mjöl i påsen. Det lönar sej.
Kanske gör du en resa. Mest framgång får du om du visar ditt sanna jag och bjuder på dej själv.

Försök inte med falskt smicker

KRÄFTAN

Nu kommer det äntligen.! Det stora genombrottet i en stor och svår fråga. Det känns som en god seger. Vägen dit var tuff, krokig och snårig.
Underbar tid att njuta med kärleken.
Du både köper och får blommor, och du vårdar både blommor och människor omkring dej med kärlek och omsorg.

Lita på kärleken

LEJONET

Du söker vägledning, men den bästa vägledningen har du alltid med dej. Din inre ledare! Har du inte kontakt med din ledare så är det aldrig för sent att hitta den. Meditera!!
Kom ihåg att du kan aldrig leva ditt liv genom andra, du är själv alltid ansvarig för dina handlingar.

Tid för eftertänksamhet

JUNGFRUN

Du kompromissar om en sak, och det känns väl så där. Gräv inte ner dej i det. Värre är den skuld du lägger på dej själv angående vara eller inte vara, göra eller inte göra, vilja eller inte vilja mm. mm.
Lyssna inte på demoner - varför då - ? dom finns ju inte. Finns du?? Ja, och vem ska du då lyssna på? Just det! Dej!

Glöm inte att njuta av vad du har

VÅGEN

Var inte rädd för det okända. Friskt vågat hälften vunnet. Kanske vinner du allt.
Kanske har du sorg i hjärtat, låt den få finnas fast det är högtid. Gå i kyrkan och få en stunds stillhet och "andliga vibbar".
Var inte rädd heller rädd för att släppa olika kulturer in i din värld. Du kan lära dej mycket.

Öppna ditt hjärta

SKORPIONEN

Ibland gör du allt för att smälta in. Men det känns för det mesta som det går åt skogen. När du släpper efter och vågar vara dej själv, det är då du blir mest uppskattad. Då är du en varm och härlig personlighet, glöm inte det! Du har en glöd inom dej just nu, håll den vid liv så den räcker länge, och till många.

Bjud på dej själv

SKYTTEN

Du bjuder till fest. Du pysslar och du donar och det står som ett skimmer omkring dej. Allt du gör, gör du med hjärtat och människor trivs i ditt sällskap.
Du utstrålar lugn och harmoni och du följer ditt flöde.
Du sluter frid med dina känslor och har också tid att lyssna till andras problem.

Flyt och njut

Kommentarer
Postat av: anette olsson

hej hopp!

Tack för en härlig och givande kväll i lokalen! Har fått hjälp med att bena ut mina val i livet! Glömde att ge dig Pauls nr till Praxis tel. tid 09.00-11.00 nr.013-130115! Så nu ligger bollen hos dig Pia, du är värd att slippa denna fysiska smärta!!

Vi hörs om kommande möte!!!

En riktigt God Jul på dig! O tack för att du finns!

Kram

Anette

2009-12-22 @ 11:24:24
Postat av: Pia

Tack själv, gumman. Jag lovar att ringa i början på året. Jag vet att jag är jättebra på att ge andra råd och tro att jag kan fixa mitt eget liv på egen hand. Jag vet att du har helt rätt. Ser fram mot vår nästa träff. Kram

2009-12-22 @ 21:31:34
URL: http://naturellekraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0