Mantra?

Var i Nettans lokal igårkväll. Alltid lika underbart när vi jobbar med varandra. Ett tu tre.... så hade fyra timmar gått, helt otroligt!
På förmiddan var jag med sonen ute på Tornby och på eftermiddan var jag på stan, så nu är den här julen fixad.
KAN MAN JULSTREJKA?????
Sonen tycker att jag är negativ.
-Du måste tänka positivt, morsan!
-När du sitter där och mediterar, så måste du tänka positiva mantran.
Mantran!!! Vad vet han om mantran??
Allt jag håller på med är ju bara flum?? Eller??
För att vara en som anser sej helt ovetande om andlighet, undrar man ju vart ifrån han får sin information!!!!

Du kan Tända många ljus
med ett enda,
utan att för den skull
förminska det första ljusets lyskraft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0