Super-Jackpot

Idag var det Super-Jackpot på V75, 90 miljoner. Vi på jobbet fick för oss att vi skulle köra ett internt bolagsspel. När vi höll på med det kom Dennis (chefen) och opponerade sej.
-Tänk om ni vinner, då kommer ni ju att säga upp er allihop på en gång! Ska jag stå här och jobba själv då?
Men Pernilla och jag lovade att vi skulle vara kvar. Då såg han nöjd ut.
Inte skulle jag övergen ett sånt guld-ställe. Önskar bara att min kropp tyckte det också.
När jag kom hem var det bara att ställa sej och göra Jansson och "Malmström". "Malmström" är Jansson utan ansjovis.
Så nu är jag nästan klar för jul-firande i Askeby imorgon.

GOD JUL!!!

Din uthållighet är måttet
på hur mycket du tror på dej själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0