Takida

Takida var assköna!! Skönt sound och skön röst på denna undersköna kille. Ändast ögonen var torra. ( För dom stod rätt ut som pingpongbollar, på mej alltså. ) På Laila också för den delen, vi fantiserade om att ockupera deras buss utanför men kom på att vi nog har ett par år för mycket på meritlistan. Suck.......!

Tina och Pily var mer inne på att ta förbandets Sonic Syndicates buss och jag tror inte att det var tjejen i bandet som lockade. Men där är vi nog nästan inne på pedofili. ( Även dom la ner sitt projekt. )

Konserten började redan 19.30 så vi hann bara med två bärs på Mörners "Hemmet" innan och inget alkoholaktigt fanns att köpa i sporthallen. Dvs. en ny upplevelse....

Men det gick bra det med, och efteråt gick vi raka vägen hem.......ja trot om ni vill....

För att undvika mer av den varan (törst alltså) så har jag beställt hemleverans från systemet ikväll av min son Dan. En låda LaCorona, vin och glögg.
Så på Sweden Rock reunion hemma hos mej imorgon ska inte jag hehöva vara törstig iallafall. Tack och lov för ungar när dom ser till sin gammla mamma.

Ju mer man tränger bort en sida hos sej själv,
desto större kraft får den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0