Smällkarameller

Idag har jag varit ute i Askeby hos Annie, Leo och Wilmer. Jag hade med mej silkespapper och klistermärken så vi kunde göra smällkarameller till jul.
Leo var genast med på noterna. Jag fick vika och han skulle klippa och klistra på änglar och tomtar. Wilmer blev trött av att bara titta på och tog en rejäl tupplur.
Sen skulle vi leka doktor och jag skulle få spruta. ( Mot svininfluensan kan jag tro. ) Han och Wilmer fick den häromdan.
Sen kom Rikard hem och vi fixade lite käk. Jag fick åka hem med honom när han skulle in och spela innebandy.

Jag hade bara varit hemma en liten stund när Annie ringer och jag hör direkt att det var nåt som hade hänt. Ja, mycket riktigt. Då har ungarnas farfar fått ännu en hjärnblödning.
Kan bara hoppas på att allt går bra, jag ska sätta mej ikväll och sända healing.

Ibland tror vi att det vi gör
bara är en droppe i havet.
Men havet skulle vara mindre
utan den droppen.

(Moder Teresa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0