Söndagsmeditation

Det blev en superlugn lördagskväll och idag är jag ledig.....dvs. tvättstugan och städning. Får se hur mycket jag orkar. Har ont i ryggen och nacken, skulle verkligen behöva en massage.

Får inte glömma söndagsmeditationen. Kl. 21.00 varje söndag finns det ett stort nätverk med förbund och föreningar över hela världen som mediterar samtidigt och skickar healing till alla behövande och vår moder jord.

Man behöver inte vara med i dom för att sätta sej en stund och vara med i de gemensamma energierna. Tänk positiva tankar och ha en lugn och skön stund.

Kanske får man en positiv upplevelse, ett budskap eller energipåfyllning. Så prova vetja!.......

En stenhög upphör att vara en stenhög
i samma ögonblick som
någon betraktar stenarna
och inom sej ser en katedral.


Kommentarer
Postat av: anette olsson

Hej Pia fia!

Vadå skönt med massage...Jag känner mig som den mest misslyckade sambo o mamma förtillfället! Var äe tröskeln jag ska kliva över???!!!! Är du ledig något på onsdag? Ska vi hjälpa varandra?

Häftig med blogg!!

Kram

Anette

2009-11-08 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0