"Heta stolen"

Hemkommen från veterangruppen.

Idag har vi kört "Heta stolen". Dvs. en person sätter sej på en stol framför alla oss andra, och vi ska ställa frågor till personen. Frågor som sätter igång saker och helst träffar i hjärtat och solar plexus.

Givetvis vet vi gammla "Veteraner" att frågorna ställs för att med kärlek hjälpa varandra vidare i vår andliga utveckling. Men det gick åt lite näsdukar.

Vi hann bara med halva gruppen så vi ska fortsätta med andra halvan nästa gång. Jag tillhörde andra halvan så jag vet vad som väntar då......... Mangel......!!

Nu ska jag bara jobba imorgon också, sen är jag ledig i 5 dar........yehoooo!!!

Måste bädda rent i sängen, det stinker lavendel och maharadja i hela sovrummet efter igår. Men huden blev som en barnstjärt. ( Ja, nästan i alla fall. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0