Inspirationstal

Igårkväll var det dags igen för "Veterangruppen" att träffas. Vi är 8 st. som träffas varannan torsdag hos vår kära mentor Carro.
Vi mediterar en god stund och sen tränar vi våra mediala gåvor.
Det blev en väldigt stark kväll med många budskap och känslor. Ibland händer det saker som man först inte vet vad det handlar om, då får vi hjälpas åt att tolka och ta hand om varandra.
En fick upp en liten flicka ca. 3 år ( hon beskrev hennes klädsel ingående ) som kom cyklande på en röd och vit trehjuling. Plötsligt blir hon väldigt upprörd, får panik och börjar gråta, och hon säger : Det kommer en buss!! Hon blir påkörd!!..........och det är jag!!
Vi förstår snart att hon har fått upp ett tidigare liv. Carro går fram till henne och ber henne att titta den lilla flickan i ögonen och säga att allt är bra nu...allt är som det ska... och att hon kan vara trygg. Smärtan lägger sej snart.
När det blir min tur får jag först upp två "normala" budskap. Sen känner jag plötsligt en oerhört stark energi och jag blir alldeles kokhet. Det är en manlig energi och jag börjar att beskriva honom. Plötsligt när jag pratar om honom börjar han att tala genom mej.
Det är svårt att beskriva men orden bara kommer och man låter inte som man brukar. Vi brukar kalla det för "inspirationstal".
Det var en mycket gammal "Mästare" och vi tror inte det var ända gången vi får höra honom. Spännande.....!

I världens ände är man
inte vad man föddes till,
utan vad man har
inom sej att vara



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0