Jordbundna andar

Kom precis hem från Milo. Åkte hem till henne direkt efter jobbet och fick jättegod mat och en skön andlig stund. 

Vi tog fram de "hemsk-underbara" OH-korten och kopplade upp oss mot andevärlden.

De som använt korten vet hur starka budskapen är och hur de har en förmåga att träffa mitt i solarplexus.

Bäst vi håller på känner jag plötsligt hur min huvudvärk (som jag redan hade när jag kom) tilltog, och vi ser samtidigt hur en man kommer fram. Han är ljushårig och tandlös och känns väldigt sjabbig. Vi börjar känna oss yra och illamående (som en riktig bakfylla). Vi förstår ganska snart att vi har att göra med en jordbunden.

En jordbunden är alltså en som har dött men av någon anledning fastnat och inte kommit över till andra sidan. De söker sej ofta till oss som jobbar med ljuset för de behöver vår energi och kraft att gå vidare.

Han var inte så svår att få över och vi kunde snart fortsätta med vårt.

Om folk bara visste hur mycket jordbundna vi har omkring oss varje dag. Många vet inte om att de öppnar upp och kan lätt bli utsugna på energi. "Gå in i väggen" och "utbrändhet" är inte alltid vad folk tror!

Min huvudvärk är i allafall borta för den här gången. Och säljaren på jobbet är nog kvitt sin också. Jag tror det var han som hade den med sej.

Kommentarer
Postat av: joly

Å jag som är kroniskt trött, jag kanske har nån som suger energi från mig? :S Fast iofs så borde jag nog gå å lägga mig tidigare på kvällarna... ;)

2009-11-02 @ 23:04:23
URL: http://joly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0