Lokalfråga??

Sitter och tänker på vart jag ska fortsätta min verksamhet med "Naturelle Kraft", dvs meditation, gruppterapi, personlig utveckling, healing, taktil beröring, samtalsterapi, bildterapi, regressioner, auramålningar och mediala sittningar.

Jag har nu en lokal på Vasavägen tillsammans med Milo, men vi trivs inte. Jag kan inte riktigt förklara varför, det är helt enkelt fel energier och så är det alldeles för kallt. Vi har sagt upp kontraktet till årsskiftet och det ska bli så skönt.

Funderar på att fråga i föreningen jag bor i om de har nån källarlokal ledig. Jag hade en förut som funkade helt ok, behövs igentligen inget avancerat bara jag får vara igång med det jag brinner för.

På tal om meditation ska jag nog sätta mej en stund nu och meditera.........känner mej lite sliten i kroppen och knoppen.  Saknar Håkan på jobbet, han har varit borta 2 veckor nu. Jag ska nog skicka lite healing i meditationen.

Så en tanke och skörda en handling.
Så en handling och skörda en vana.
Så en vana och skörda en personlighet.
Så en personlighet och skörda ett livsöde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0