Tand-strul

Har äntligen fått glasögonen fixade.
Hade tagit ledigt från jobbet för att fixa dom, plus att jag äntligen skulle få min trasiga tand uppbyggd.
Vad händer då???
Dom ringer från tandläkaren och säger att jag inte får komma, det har blivit en dubbelbokning!!!!!!!
Jag blev helt tokig och lät människan veta precis vad jag tyckte.
Jag har väntat 1,5 år på den tiden, sen jag gjorde rotfyllningen. Och nu i januari orkade inte tanden längre
utan gick helt enkelt av.
Vem ska betala det, undrar jag? Och vem ska betala en dags ledighet ifrån jobbet?

För att försöka vända detta till positivitet åkte jag ut till Askeby, till min gumma och hennes små-klimpar.
Kändes genast bättre.

Väntar på att sonen ska komma och fixa strykning nr. 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0