Jumbo-bågar

LYCKAN ÄR GJORD!!!!
Jumbo-ostbågen är tillbaka. Gick förbi chipshyllan ikväll när jag skulle hem, ( man dras som en magnet till den sidan av affären, konstigt ) och vad skådade mitt vänstra öga???
GULD-PÅSAR med jumbobågar.
Två påsar åkte blixtsnabbt ner i min korg.
Har inte tagit reda på om dom är "limited edition" som dom brukar vara, eller här för att stanna.

Idag gratulerar vi Roffan till 50-klubben, och imorgon kväll blir det stor fest ute på Svistad konferance-anläggning.
Ska bli kul att träffa det gänget, man ser dom inte så ofta nu för tiden.

Vi har samlat till present och blommor, men jag tänkte på något som var personligt ifrån mej.....- En jumbopåse kanske?
Eller ett presentkort på healing??? Stackars Roffan, han kan nog inte ligga still så länge.

Kommentarer
Postat av: Anette

Va Pia!!!

Jumboågar!! Vilken affär undrar Björn?

Hoppas du får en kul kväll på Roffans kalas!

kram

anette

2010-04-24 @ 18:58:41
Postat av: Pia

På Ica Tannefors förstås.

2010-04-25 @ 12:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0