Mina skåp!!!

Nu har min hall förvandlats till en arbetsplats. Sonen har spacklat och gjort första strykningen med vit färg.
Det blir nog ett ordentligt lyft när det är klart.
So far, so god.........men.....sen så har jag blivit förbjuden att sätta dit mina gamla möbler igen.
Inte ens om jag laserar dom vita är dom godkända.
Sälj dom morsan, du kanske får ett par hundringar för dom..............suck, det är inte pengavärdet som är värdet för mej. MINA GAMLA SKÅP!!!!
Ja, ja vi får se hur det slutar.

Fram på dagen kom Jennie och lilla Acke också och vi hann med en sväng till parken och sandlådan.

Be inte att få ett lätt liv,
be att få bli en starkare människa.
Be inte om uppgifter
som motsvarar dina krafter,
be om kraft
som motsvarar dina uppgifter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0