Hjärtavtryck

HJÄRTAVTRYCK

Vad än våra händer rör, så lämnar vi fingeravtryck. På väggar, möbler, dörrhandtag, böcker, papper - ja, allt!
Det är oundvikligt. Med vår beröring lämnar vi igenkänningstecken.

Vart jag än går idag önskar jag att jag också ska få lämna hjärtavtryck. Avtryck av medkänsla, av förståelse och kärlek. Avtryck av vänlighet och uppriktig omtanke.

Må mitt hjärta röra vid en ensam granne, en ledsen dotter, en orolig mamma, en åldrande morfar.

Sänd mig ut idag att lämna hjärtavtryck. Och om någon säger: "Jag kände din beröring" - må de också känna kärleken i mitt hjärta.

När jag läste det här, kände jag att jag gärna vill ge distanshealing. Alla som känner att dom behöver healing av nån anledning kan meddela mej det genom en kommentar, - jag behöver namn, adress och stad. (Ej postnr.)
Vill ni ej lämna det synligt kan ni gå in på min mail= [email protected]

Jag kommer sätta mej kl. 18.00 på torsdag 8/4. Om du vill få ut mesta möjliga så sätt dej eller lägg dej och slappna av kl. 18.00 och en havtimma framåt.
Jag önskar dej en skön stund och om du vill kommentera så hör gärna av dej.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0