Låt käften gå!

Igår var jag hos min kära mentor Carro och blev klippt. Det var välbehövligt, kändes som jag lättade ett par kilo.
Sen kom Nettan dit också och vi fick god mat och vin.
Trevligt!!
Vi pratade om "Veterangruppen" och om vårt fortsatta andliga arbete, och jag kände hur härligt det ska bli att sätta igång igen.
Vi pratade även om Mullsjö. Jag ska ju sitta assistent åt Carro i oktober. Jag har tyckt att det ska bli jätte-spännande och roligt - ända tills hon påminde mej om att jag kan få gå upp och testa till A-certifikat.
Då började det spänna i mina magmuskler kan jag lova!! Vet inte om jag känner mej redo för det.

Det stod ett ganska bra ordspråk i Corren idag:
Om man hör dålig musik är det ens plikt att dränka den i konversation.

Det är det man alltså ska göra en trappa ner på Harrys. Låta käften gå. Och inte bara där.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0