ELVIS 75 ÅR

OH, höll på att glömma att allas vår stora, idolernas idol....ELVIS PRESLEY... skulle ha fyllt 75år idag. Tänder ljus, sänder healing, spelar musiken och minns.
Min stora sorg i livet är att jag aldrig fick se honom live. Jag var ju bara 16 år när han gick över. Hade jag haft lite mer rutin skulle jag sett till att min dröm slog in.
Jag är ledsen att jag inte kan lägga ut nåt klipp än, vet inte hur man gör. Pily har lovat komma nån kväll och lära mej. Inte värt att jag testar själv, är precis hur oteknisk som helst. Det är lite så med oss häxor, hela vårt väsen gör motstånd mot teknik. Och så är jag ju gammal ju. Tänk på det.

Men det kommer, envis är jag också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0