Ledsen

Massagen gjorde gött. Lite för gott känns det som just nu. Jag blev väldigt påverkad psykiskt.
Ledsen och nedstämd.
Jag tror att det frigjorde någonting som satt i kroppen. Återstår bara att ta reda på vad. Jag ska sätta mej senare och meditera och se om jag kan få några svar. Känns också som jag ska vara observant på mina drömmar inatt.

Eftersom jag känner mej nedstämd kanske det inte kommer bli så kul. Men man får väl komma ihåg att det största växandet sker av sånt som vi ser som motgångar.

Det är lite frustrerande att vara ledsen, när man inte vet varför. Men jag känner mej inte ledsen så ofta, så det kanske är hälsosamt att vara det ibland, så att man kan uppskatta motsatsen bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0