ÄNTLIGEN HEMMA!

ÄNTLIGEN HEMMA!!!!!!!!!!!
Jag ska aldrig i livet utsätta mej för detta helvete igen!
Men allting har en mening. Nu vet jag hur det är att leva med ångest dag efter dag.
Att inte få känna frihet och inte få råda över sitt eget liv.

Svårt att förklara men jag tänker inte gå in på det. Nu vet jag vad jag har att uppskatta i livet.
Vad som är viktigt, och vad jag måste bli bättre på.

Idag var både Annie och Dan med familjer där nere och vi har haft supermysigt. Ungarna är för härliga och vi har lekt och badat. Jag fick åka hem med Annie och Richie och när jag kom innanför dörren höll jag på att bryta ihop i tusen bitar, så tacksam var jag över att äntligen vara hemma.

Det blev inget horoskop denna vecka men jag kommer igen på söndag.
Jag har mycket att meditera över och ska be att få kontakt med så många guider som möjligt för att komma vidare i min personliga utveckling.
Man ska vara tacksam över att få viktiga insikter i livet - tänk på det när det tar emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0