Spader 10

Det är inte över!!!
Jag fick över mannen, men jag har nåt kvar som vill mej nåt. Jag känner det tydligt, jag får budskap hela tiden men jag är väl ovanligt trög för jag får inte ihop det.

När jag gick ner i tvättstugan ligger det på vägen ett kort, SPADER 10. HU, känner jag genast när jag ser det.
Det känns inte positivt!!

Jag Googlar lite och får fram från en sida:
SPADER
Problem, svårigheter, negativa tankar och känslor. Spader=luftelementet, står för skvaller, utmaningar, budskap och problem. Spader= dåliga kort.

Jippie!!!!

En annan sida skriver:
Nr. 10= Du oroar dej för mycket. Du kan också få nyheter som du absolut inte vill höra. Vänta dej inte det värsta nu, försök med lite positivitet.

Svärden=Spader= Luft, handlar om orsak och verkan; det som styr vårt intellekt.
De symboliserar tankar i alla dess former; ideer, visioner, analyser, studier, förnuftet, styrda fantasier, ordning, planering, rättvisa, att urskilja en sanning, verklighet, klarhet, hälsa, eteriska principer och religion.
Med svärdet hyllar vi medvetandet och kommunikation med andra människor, men kan också stå för lögner, baktankar och manipulation.

Och när jag knäpper på tv:n är det reklam för "Den gröna milen". Filmen som alltid visas när det sker saker i mitt liv. På bildtolkning har jag fått upp hur jag går den "gröna milen" och jag vill bara gråta.

Men det är inte säkert att det behöver vara negativt, DET ÄR BARA SÅ TUNGT!!!!! OCH JAG ÄR SÅ TRÖG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0