5 stjärnigt hotel

Jag har hittat ett 5-stjärnigt hotel i Vikingstad. Man blir så väl omhändertagen.
Alla måltider serverade, eget rum i källaren (svalare), eget gym, toa och egen ingång om man vill.
På terassen finns det solstolar, middagsbord och egen pool.
Och som extra bonus har man trevligt sällskap, fria drinkar och en massa gosning med lill-killen i familjen.

Idag till lunch kom min lilla gumma dit också, med sina små-grabbar. Då höjdes energinivån en aning och det såg snart ut lite som ett taikonläger.
Efter lunch skulle de två minsta sova middag och vi passade på att steka oss ordentligt. Och Leo blev glatt överraskad när både Dan och jag klev i poolen.
Sen kom den lilla buspojken fram i Dan och jag låg rätt risigt till i poolen.

Väl hemma igen är jag rätt slut faktiskt. Men oh, vad jag har njutit.

Är lite orolig för att bli sjuk, har lite ont i halsen. Vi 4 brudar som ska till Västervik i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0