Tillbaka

Är tillbaka i ett stycke. Tror jag??
Mycke öl och vin, men har inte sett röken av nån U-båt.
Har sett ganska mycket band, ( mesta nånsin - kanske ). Vet inte om det var bäst igentligen, men den största upplevelsen var Guns´n Roses. Gåshud!!
Sonen (som kom ner enbart för det) fick värsta rycket och lekte kanonkula genom folkmassan, kastade kläderna och tog sej ända längst fram, där han fick klatcha sin näve med Axl. Tror ni han är i himlen????

Vi har också konstaterat att "Funkishuset" ( Hasse kallar det " Gula Villan" ) faktiskt lutar.
Så pass faktiskt att folk glider av madrassen. Och en ramlade ur sängen!
Det känns skönt att veta att det är helt i sin ordning att hålla sej i väggarna när man försöker att ta sej nån stans.

Jag fick bo gratis. Varför då? Jo, jag ingår i klubben.
Vilken klubb?? 50-klubben!!
Det gjorde jag ju faktiskt redan förra året.

Tyvärr blir det inget horoskop denna veckan. Lär nog ta en vecka innan kontakten funkar. Sorry.
Ska snart gå och lägga mej, är lite orolig för om jag ska kunna stå på dessa fötter och jobba imorgon.
Vristerna???? Var är dom????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0