Tigrar är bra

Hu, svettigt värre! Har jobbat 10 timmar idag och mina ben är typ jämntjocka. Har tänkt att städa hemma nu i ca. 1 vecka men hittar inte riktigt formen.
Det enda jag gjort är att tvätta av räcket på balkongen för det var fullt av fågelskit. Det tog bara 30 min. så var det typ likadant igen. Då tog jag en mjukistiger och knöt fast på räcket, och nu har hela dagen gått utan en enda skit. Tigrar är bra!!

Ikväll går min favoritfilm " Thelma & Louise " på tv 4+. Har sett den massor av gånger och den går ganska sent så jag vet inte om jag orkar se den.
Vet igentligen inte varför jag tycker den är så bra. Jag tror det är den här rebelliska ådran. Bara skit i allt och bara lev.
Ja, det såg ni ju hur bra det gick...............men kul var det på vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0