Packade jag menar packande

Igår var jag på massage, så idag känns hela ryggen som ett stort blåmärke. Aj!
Men jag tror ändå att det har vänt, ( för den här gången ).

Försökte packa igårkväll men det gick så där, trots peppande musik och ett par pack-öl. Eller kanske pga. det?
Så det var bara att sätta igång ikväll igen för imorgon jobbar jag till 14.30 och sen drar vi.

Pily var och hämtade morsans gamla bil, och hon gick och letade efter en silverfärgad toyota.
Det visade sej att det var en ford!
Ja, man kan ju inte komma ihåg allt. Hon hade ju iallafall reg.nr.

Så, som sagt imorgon bär det iväg till SRF. Vi ska inte gå in på området imorgon, bara åka in och se till att vi får våra armband så att vi slipper stå i kö på torsdag när jag ska in till 12.00 och se Stone Sour.
Kvällen får vi tillbringa i Funkishuset ("Myrstacken") med lite grillning med "tillbehör".

Resten av dagarna ligger ännu som oskrivna blad. Spännande!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0