?????????

Herregud!!! Satt med tv 4 nyheterna på samtidigt som jag "surfade".

Då är det nån som intervjuar nån terapeut, Eva nånting om små barn. Jag var inte med från början så jag vet inte varför men hon menar på att män bör absolut inte få ta hand om barn under 1år och inte lämnas ensam med barn under 3år!!!!!???????

Män är inte gjorda för att ta hand om barn över huvud taget, säger hon. Deras röst skrämmer dom, och deras fingertoppar finns ingen känsel i. Deras ögon är utformade till att focusera på jakt på stora djur............???????

STACKARS LILLA EVA!!!!!!
Och hon var ganska till åren, så hon lär väl inte bli upplyst det här livet.
Jag tycker det är djupt tragiskt att det finns såna människor. Men hur kan människan få arbeta som terapeut??

Kommentarer
Postat av: Pily

Jag såg också henne på nyheterna. Riktigt otäck kärring med skrämmande åsikter!

2010-03-25 @ 23:49:09
URL: http://pily.blogg.se/
Postat av: joly

Jag såg henne oxå. Det lät som ett tidigt aprilskämt, men tyvärr var det väl inte det...

2010-03-26 @ 17:25:36
URL: http://joly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0