Dream Evil

Har varit ute i Askeby hos två hostiga små grabbar. Kommer ihåg hur det var att vara orolig småbarnsförälder, inte kul. Min lilla gumma verkar lite sliten, och nu kommer påsken också med allt vad det innebär på hennes slitiga jobb.
Ska se om jag kan trycka ner henne på healing-massagebänken och ge henne en omgång med lite av varje en dag.
Skulle behöva en omgång själv också, kanske skulle ringa och se om min massör är färdigrehabiliterad efter att ha åkt skridskor och brutit handen. (Måste vara bland det värsta man kan råka ut för som massör )

När jag kom hem tittade jag in på Sweden Rocks hemsida och nu börjar det här bli riktigt spooky!

Nästa släppta band: DREAM EVIL
Har kanske inte lyssnat så mycket på dom de senaste åren, men dom gick varma för sisådär 5 år sen.



Och så en lite snällare för dom känsliga............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0