NÄRA

En ny tidning om andlighet finns nu, den heter NÄRA.

Den är väl sådär tycker jag, men det finns väl delar som är värda att läsa. När man läser en sån här tidning är det viktigt att tänka själv, inte bara svälja och köpa allt som skrivs.

När jag läste reportaget om Thorbjörn som healar GRATIS varje måndag på distans, tyckte jag först att det var helt underbart och hur jag själv skulle kunna tänka mej att göra samma sak.
Men när man gick in på hans hemsida kunde man se en orange ruta som det stod "DONATION" på. Och när man gick in på den blev man ombedd att ge en donation om man tyckte att healingen hade gett nånting och om man tyckte att man ville sponsra hans fortsatta arbete. Om man tyckte att det var viktigt.

SUCK!!! Smart drag. Det är ungefär vad religion går ut på. Att flörta med vårt dåliga samvete. Det är klart att vi tycker att det är ett bra arbete och att vi tycker att han är en bra människa, värd att betala.

Det fanns också tre olika sätt att betala på, enkelt och smidigt!

 

NÄRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0