Smask

Mmmmm.....mums,mums......Nytt lösgodis på Ica......mmmmm....brända mandlar.....punchpokaler, nougat.....
bouchee elefanter.......mmmslurp.......anton berg marsipanbröd.......tugg,tuggmmmm.......tryffel.....smask.....
mosartkulor mm. mm.

Vad skulle det va bra för????    Inte min vikt ialla fall!!!

Vart ska man hitta orken att ta tag i saker som hänger som grå moln över en? Skulle behöva lite inspiration och knep för att plocka fram lusten. Jag vet att den finns nånstans där inne.

Tugg......tugg.....smask......brända mandlar gör inte saken bättre...!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pily

Jag åt kladdkaka med grädde en kväll förra veckan. Det var ganska smaskigt det oxå! :)

2010-03-03 @ 23:41:17
URL: http://pily.blogg.se/
Postat av: Naturelle Kraft

Vi ses i vassen!

2010-03-04 @ 21:47:37
Postat av: joly

Jag kommer nog få göra er sällskap där i år oxå... :S

2010-03-05 @ 15:42:18
URL: http://joly.blogg.se/
Postat av: Naturelle Kraft

Finns det nån vass där då? Annars får vi sitta i Hasses källare. Då kommer vi nog aldrig upp igen.

2010-03-05 @ 17:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0