Gallring

Igår blev det 11 timmars jobb. Men det var ju röd dag så det blir mycket kosing.
Idag är jag ledig så jag fortsätter mitt gallrande av grejer. Det går inte fort, jag måste ta det i min takt = snigelfart.
Skulle lyxa till dagen med en äpple-kaka och lyckades få alldeles för mycket färg på den. Vad tiden går fort när man förlorar sej i en låda strumpor och underkläder! För att inte tala om gamla baddräkter!!!! Har dom nån gång passat på min kropp???
Kanske inte var meningen att jag skulle ha nån äpple-kaka.

Igår fick jag en frälsarkrans av kunden på jobbet för att jag hade dragit ut information på datorn åt honom.
Ska sätta mej och meditera med den sen. Spännande!

Kan vara trevligt med lite ny musik till gallringen:

Han som jag alltid lyckas missa på SRF, och i år får jag tyvärr ingen ny chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0