Bryt ihop och gå vidare!

Idag har jag haft en h....tes dag på jobbet. Det började redan imorse när jag kommer upp på kontoret och skulle hämta nycklarna in till oss. Där sitter chefen och säger att - vi har ett problem. Maggan mår dåligt, hon tycker att du fryser ut henne och inte pratar med henne.

!!!!!!!!????????????? Jag fattar intenting!

Hallå!! Vem är det som har tagit hennes parti mot dom som var verkligt lea mot henne??
Vem har försökt ge henne tips för att må bra, och vem har gett henne healing??

Och vem är det som ska stå hela helgen som kommer och jobba för henne så att hon får vara ledig??

Varför skulle jag göra det ifall jag var emot henne?
Vi skulle "prata ut om saken" med Dennis, men han dök aldrig upp, så inte ett ord sa´s. Så nu får vi väl gå på var sitt håll och må dåligt i en vecka eftersom hon har en veckas semester nu.

Jag blev faktiskt riktigt skärrad. Vad vet man, det kanske går omkring fler folk som inte kan me mej. Jag kanske är en riktig "bitch" som är allmänt hatad?

Och inte nog med det. Allting jävlades. Jag blev rejält utskälld av två kunder som skulle hämta ut paket där det krävdes legitimation. Precis som om jag har bestämt reglerna!

Ja, det är väl som vanligt. DET ÄR BARA ATT BRYTA IHOP OCH GÅ VIDARE.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0