Gör så gott jag kan

Nu så är jag tillbaka på banan vad det gäller internet, och hälsan också tror jag. Är fortfarande väldigt trött men det tar väl sin tid att få tillbaka krafterna.
Försöker att inte känna panik när jag ser röran ikring mej här hemma, det är iallafall vitt och fräscht nu.
Det får ta den tid det tar att få ordning, och så ska ju en del nya grejer inhandlas.

Sonen är ganska trött på mej när jag ringer och ber om hjälp med allt, så igårkväll skulle jag försöka förbereda lite och få in tv:n i vardagsrummet. Vilket resulterade i att jag hade sönder tv-bänken och tv.n far rätt ner i golvet. Så idag när han kopplade in den var det väldigt mycket färger i bilden som inte ska vara där.
Paj med andra ord. Men jag ska ju ändå köpa en ny på måndag, får försöka stå ut med den här nu i helgen.

Fick en rejäl utskällning om att jag ger mej på sånt jag inte ska, men jag ville ju bara underlätta för honom.
Har iallafall fått igång datorn alldeles själv idag utan att ha sönder något.
Och snart ska jag försöka flytta min säng in i mitt lilla rum, får se hur mycket jag kan gå emot då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0