Utskällning

JAAAA!! Det finns hopp, nu har jag fått in min säng i mitt lilla rum. Och en ny tv är inhandlad. Det går framåt om än med myrsteg.
Idag har jag fått mej en rejäl utskällning på jobbet av en karl som vägrade tro på att vi inte får använda tippex i svenska spel-maskinerna. Han vägrade lyssna på vilka fel han hade gjort på kupongerna och gapade bara om att jag skulle använda tippex för det gjorde de minsann på alla andra ställen.
Han gick tillomed in på Ica och hämtade Dennis, men han var som tur är på min sida. Trodde gubben skulle få en hjärnblödning som han gapade.
Det är ju inte jag som har hittat på deras bestämmelser.

Nu måste jag gräva efter mitt hus fastighetsbeteckning och föreningens org.nr så att målerifirman kan skicka ut räkningen. (Och den ser jag ju fram emot att få.......!!!????)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0