En riktig After Work

Igår var jag på en "riktig" After Work som den ska vara. Det var lite som en ny grej för mej, men oh så skönt lagom och trevligt det var.
En After Work har ju tills nu bestått i att gå ut vid 20.00 och vingla hem vid 3.00-4.00, vakna och hela dan därpå är helt förstörd.

Igår startade den 16.30 och jag var hemma till 21.00.
Det var min buss-kompis och jag, och så Pelle med fru. Det visade sej att buss-kompisen jobbar ihop med "min" Pelle som ingick i vår familjs bästis-familj när jag växte upp dels i Johannelund och senare också i Ekholmen.
Vi brukar springa på varandra ibland men hinner sällan snacka så mycket, så det var skitkul.
Vi var på BK och käkade schysst buffe för 39.00.

Ja, som sagt en riktig After Work!!
Det vill jag ha mera av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0