Kunskapskanalen

Igår när jag hade varit på min stadsrunda slog jag mej ner för att käka lite och knäppte på tv:n. Zappade lite, mest skit, men så kom jag till kunskapskanalen. Där blev det stopp.
En tjej och en kille som höll föredrag om hur våra rädslor hela tiden hämmar oss ifrån att leva i vår fulla potensial.
Skitbra, och jätteintressant!
Så där blev jag sittande och såg hela programmet. På slutet läste tjejen några rader ur en bok och när programmet var slut gick jag in på nätet och kollade om jag kunde hitta boken, och det gjorde jag.
Så jag köpte den. Det visade sej att det var de två som höll föredraget som hade skrivit den.
Ska bli intressant att läsa den.
Kul med nåt nytt. Den där kunskapskanalen är inte så dum ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0