Mini-golf med bonus

Igår blev det årets mini-golf i Vadstena med Dan och hans familj.
Det blev många skratt åt lilla Axel som gjorde sin debut. När min boll stannade retliga ca. 10cm ifrån hålet ryckte Axel in och sparkade ner den - Jag hjälper dej farmor.
- Vad bra! Men vi får nog ta det lite mer diskret nästa gång.
Den som annars brukar fuska mest är Dan. Han ska vinna till varje pris, och det gjorde han igår så dan var räddad.
Jennie och jag hittade en smyckesbutik som hade Laila Bagges kollektion med dö-skallar. Där kunde vi ha stannat länge. Hon köpte ett armband och jag köpte örhängena som hörde till.

Tror minsann att jag kan tänka mej lite mera mini-golf i sommar............?!

På kvällen blev det några glas smurf-saft (rose´) med vänner på torget. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0