Puh!

Puh!! Hoppas på en urladdning snart så det blir lite mer syre i luften. Man hör åskan på håll ibland.
Var tvungen att gå ner på stan en sväng, men mina vader svullnade så jag höll på att inte ta mej hem.
Har fruktansvärt ont typ överallt.
Fick som tur är leverans ifrån systemet av sonen, och dottern ska hjälpa mej köpa present till 5-åringen.
Värktabletter är inhandlade och regn-cape. Men har fortfarande inte packat en enda grej.
På förmiddan var Leo och Wilmer här när Annie skulle till tandläkaren. Hittar fortfarande smågrejer ifrån Playmobil i min ryamatta.
Wilmer har vattenkoppor, men de har snart läkt ut.
Tänkte jag skulle ta ett par värktabletter och lägga mej och strecka ut benen, men sen blev det en rosenrot och ett glas rött istället.
Lika bra att vänja sej.
Fattar inte att jag snart är nere i det där rucklet igen!

Kommentarer
Postat av: bobokrull

men du tillhör ju den lyckliga gruppen som slipper betala ju. :)

2011-06-07 @ 21:12:42
URL: http://bobokrull81.blogg.se/
Postat av: joly

Du får väl be assistenten ta med en rullstol, det är ju hennes jobb. :D

2011-06-08 @ 00:18:52
URL: http://joly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0