Stackars Axel

Igårkväll när jag var på väg hem ifrån Askeby ringer min telefon. Sonen - Jag kan inte komma och klippa ditt gräs imorgon, är på väg hem nu, har suttit på akuten i 6 timmar. Axel har brutit nyckelbenet!

Stackars lilla gubben! Två och ett halvt år och full av energi. Dessa jäkla studsmattor!

Så syrrans kille och hans kompis skulle höra av sej ikväll och se om dom kan göra en insats.
Jag får väl kratta lite grus och plocka lite skräp så är mina röjarveckor över för den här gången. PUH!!!!

Snart ska jag röja nån annan stans!!! JEHUU!!

Kommentarer
Postat av: joly

Jag hörde att du skaffat dig en ny personlig assistent i år? Å vad hände med "lagom" förresten? Var det bara en övergående fas? ;)

2011-05-31 @ 17:59:45
URL: http://joly.blogg.se/
Postat av: Rockmormor

Ja, hon vet inte om det än bara. Man kanske kan röja "lagom"?? Hur gör man det??

2011-05-31 @ 19:30:25
Postat av: helen

DRICK VaTTEN!!!!! Strunta i allt annat alla försöker lura på dig!!!!

2011-05-31 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0