Någon vid min sida?

Idag har jag haft någon vid min sida hela dan. Det jag har tänkt har hela tiden manifesterats.
Jag ville att massagen skulle bli "på mitt sätt", och det blev den.
Sen gick jag en sväng på stan och önskade att någon skulle dyka upp som man kunde ta en god kopp kaffe med, och hux flux så stod Helene där och var villig.
Hittade också nya smycken när jag bad om nåt nytt roligt. Längesen jag köpte nån ny skiva, lite sugen, och ja där har vi UDO:s nya - den tar vi.
Sen tog jag en rövare och ringde sonen och undrade om inte han händelsevis skulle till Maxi. Njae, det skulle han ju inte men vad ska du ha? - Dom där supergoda kycklingspetten ifrån frysdisken. - Fixar det. - Tack!
Sen ville dottern (som också fanns där) prata med mej.
Hon undrade om jag ville komma och fira morsdag hos dom på söndag och grilla. - Ja tack, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0