Horoskop v.14

Idag har jag faktiskt ingenting emot vädret, fast det är kallt, blåser och snöar.
Jag har gosat upp mej i soffan och får vara lat o bara vara.
Igår var det fest för goa Helen som i veckan fyller 50. Det var gott och trevligt, och när det är trevligt så har det ju en tendens att bli sent, eller tidigt hur man nu ser det........
Låg och tänkte på i "morse" när jag vakna........Helen har ju lovat att ta hand om mej på ålderns höst, med mina krämpor........men hon är ju faktiskt bara 3 år yngre.
Hur ska det gå......? Vi får väl ta hand om varandra.....jag om psyket, och hon om det fysiska.........och så lagar hon så god mat........det blir nog bra........

Och så horoskopet:

STENBOCKEN

Kom ihåg att du drar till dej det du älskar, men även det du hatar.
Om du kan lära dej att tänka på det du hatar med kärlek, kommer laddningren att försvinna och acceptans uppstår.
När du nu släpper taget och ger dej ut i nåt okänt kan det behövas mycket kärlek och acceptans.

VATTUMANNEN

Du behöver se över ditt sätt att se på dej själv.
Vad har du för självbild? Stämmer den med verkligheten? Du kan ta hjälp av vänner, och be dom om deras bild av dej.
Stämmer den överens med din?
Förminskar du dej själv i nåt a

Kommentarer
Postat av: Helen

ja du Pia vi tar hand om varann!! tack snälla för igår, men du är det du som var lat eller var det datorn för det har kommit bort lite av horoskopet!!

2012-04-01 @ 16:46:04
Postat av: laila

hahahahahhahaah ja undrar de sammma här tack för igår alla parter o Helen god mat o trevligt sällskap ..Du är bäst

2012-04-01 @ 18:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0