Horoskop v.11

Håller andan när jag kopplar upp mej, men jag tror det funkar nu. Sen att jag inte kan den här datorn än är ju en annan sak.
Har problem med en fot också och har svårt att gå. Bara därför jobbar jag fyra helhelger på raken nu. Den här helgen var nummer två.
När jag packade upp min nyinköpta whiteboardtavla i veckan, var där ett hål rakt in i den.
Ett tecken eller??
En whiteboardtavla har ju varit som en symbol för mej och min nya verksamhet.

Positiv jag låter va? Men det är lite tungt nu faktiskt.
Men imorgon ska det bli nice väder och jag har telefontid 9-10 på Hälsohuset. Jag ska göra mitt bästa och försöka ladda positiv energi.
Och så kan jag sitta skönt i soffan och lägga ut veckans horoskop. (Bara det!)

STENBOCKEN

Livet behöver inte alltid vara en kamp. Du lägger en pusselbit med hjälp av någon från ett helt otippat håll.
Men du känner hur rätt det blev och kanske får du rucka lite på en fördom.
Kan bli lite hett på kärleksfronten.

VATTUMANNEN

Kom ihåg att det du ser hos andra har du också hos dej själv.
En släktträff sätter igång en del i dej, vart står du i smeten? Om du nu kan bortse ifrån en del och bjuda på dej själv även på dina gåvor, får du bästa resultatet tillbaka.

FISKARNA

Nu behöver du rensa på vinden. Både symboliskt och på riktigt.
För mycket grejer samlar på sej energi (oftast negativ). Gör plats för ett nytt energiflöde och du har stor chans till att öppna upp för ny medvetenhet.

VÄDUREN

Ett litet genombrott infinner sej men det gick åt mycket energi och kraft för att få till det.
Nu får det vara bra med kraftansträngningar för en tid.
Nu vill du bara vara och njuta av vad du redan har. Någonting som ligger i din uppfostran hindrar dej nu en del.
Våga omvärdera!

OXEN

Din resa fortsätter mot nya mål och du ser flera möjligheter om du bara skaffar dej en klar överblick.
Terrängen kan vara lite knagglig men det gäller att inte ge upp.
Glöm inte bort att leva som du lär. Allt måste börja med dej själv.

TVILLINGARNA

Var inte småaktig nu. Du har att dela med dej av så det räcker och blir över.
Att släppa taget om någonting som kan röra upp mycket känslor gynnar dej men kan bli lite jobbigt.
Sakta ner lite på jobbet, du klarar dej ändå.

KRÄFTAN

Låt rebellen vila ett tag nu. Han har hjälpt dej ett bra tag nu, men bör nu ta ett kliv tillbaka.
Den största harmonin har du nu när du är i kontakt med dina känslor och ger eller får healing.
Tänk på att ett vanligt samtal kan vara healande.

LEJONET

Lyssna till din inre röst. Vad vill den nu?
Den har bestämt ett alldeles särskilt mål just nu. För att nå det målet behövs en rejäl skopa mod.
Inga problem om din vilja är större än motståndet. Du vill och du kan och du ska.

JUNGFRUN

Det undertryckande och det som håller fast dej i gammalt nedärvt, blir gärna till huvudvärk.
När du bryter mönstret och bildar nya minnen utifrån dina egna upplevelser får du lättare att leva utifrån din egen sanning. En ny mognad och mogenhet är på g.

VÅGEN

Du har stått bakom grinden och tittat längtande på nåt för dej spännande ett tag nu.
Plötsligt låser någon upp grinden för dej och du får vara med.
Förändringens hjul börjar snurra snabbare nu och det gäller att hänga med i svängarna.

SKORPIONEN

Nu behövs ett mått av förståelse ifrån din sida.
Döm inte, du har kanske inte varit där själv. Kan du bara vara och finnas där, får du mycket kärlek tillbaka.
Kärlek kan du nu få från flera håll, även med romantik och erotik.

SKYTTEN

Du mår nu bra av att vända dej inåt, men focusera inte enbart på problem och utmattning.
Se det goda inom dej, se din storhet, din längtan och allt du har att ge.
Ingenting blir bättre av att du isolerar dej. Tillåt dej själv att njuta av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0