Lagom kväll

Igår kväll blev det en alldeles lagom kväll på Bishop med andliga vänner......och så Björn. Men han måste nog ha en del andlighet i sej som står ut med oss "häxor". Jag gillar honom, han förstår det där med ostbågar.

Sonen ringde igår och meddelade att dom hade förlovat sej!!! Det är mycket nu!
Han sa också att han och grabbgänget skulle ut och dricka öl idag och undrade om jag skulle detsamma.
Men jag tror att jag har tagit beslutet nu att slappa hemma i soffan. Dom får klara sej utan "ankmamman".
Det var mitt smeknamn under några år på SwedenRock när jag åkte med grabbarna.

Nej, ska nog gå ner på Ica och köpa en påse "ja ni vet" till kvällens tv-tittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0