Skön hårdrock

Igår var sonen med familj här och käkade. Tänk vad mycket liv det finns i en liten gosse (inte ens två år än).
Det var som om en tromb for genom lägenheten.
Och i förrgår var dottern, jag och äldsta barnbarnet Leo i Astrid Lindgrens värld. Inte kom jag ihåg att det var så stort, men det var ju länge sen jag var där.
Det tar på krafterna med de små liven, men de är ju så härliga.
Lite krafter hade jag kvar igårkväll, så då blev det lite härlig hårdrock uppe i Cupolen.
Crashdiet och Bullet.
Det var skönt att få stå och digga i ett torrt klimat.
Sen blev det lite efterfest på Harrys. Ja, jag vet......inte så mycket hårdrock med det, men vart går man i denna tråkiga stad??
Idag är det viloläge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0