Rädsla

"Veterangruppen" igår blev tung. När vi började meditera kände jag direkt en stor rädsla i rummet. Det kändes som att den var i hela rummet och tillhörde nån annan.
Men när vi gick varvet runt efteråt och jag började berätta vad jag hade upplevt, frågade Carro direkt hur jag mådde.
Jaha, tänkte jag, nu har jag väl nån med mej igen.
Men Carro började att beskriva en man som såg helt fasansfull ut, och hur han spände fast mej i handlederna och slog mej. ( Han tillhörde en tidigare inkarnation )
Hon sa: Jag känner hur ont du har i handlederna. Ta kontakt med mannen och se varför han gör som han gör.

Och jag såg hur jag förlöste ett barn. Förlossningen gick snett och barnet dog men jag lyckades att rädda moderns liv. Men jag blev jagad ut ur byn och kallades för häxa. Dom fick fatt i mej och den här mannen spände fast mej.

Jag kände också starkt hur jag under en lång tid hade förbjudits att tala, och hur det satt som en stor klump i hals-chakrat.

När Carro sen bad mej se vad som hände, såg jag bara ljus och hur jag gick mot ljuset. (Jag dog alltså där)

Den här mannen och fler med honom var Präster!

Som tur var har jag varit ledig idag. Hade huvudvärk när jag vaknade och förstod att det var mer att hämta ur det livet. Så idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, mediterat och lyssnat inåt.
Jag har fått ut en hel del information, både negativ och positiv. Jag gläder mej åt det positiva och tror och hoppas att det kan bli sant. Kan bli spännande.

Kommer också ihåg hur ont jag har haft i en handled i flera veckor nu!!!
Det är som bortblåst nu.

Det här är ju inte det första livet jag får upp som har varit helt bedrövligt sorgligt. Sen vet man ju inte av det som kommer vad som verkligen är ett tidigare liv eller någonting annat.
Men säkert är i alla fall att det som kommer, kommer av en speciell orsak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0