TRUMRESA ?

Hade en underbar söndagskväll med Nettan och Milo. Mycket skratt och galna ideer, men allting sagt med kärlek och hjärtat. Fick till oss en hel del om det nya året, och vad vi ska satsa på.
På måndagskvällen sen skulle jag sätta mej och meditera. Jag är ganska så trött på mina skivor som jag brukar spela när jag mediterar, så jag fick en galen ide om att man kanske skulle ta och testa att meditera till nåt lite hårdare.
Så jag sätter på senaste Nightwish!
Och sen var det bara att åka vill jag lova. Jag hamnade med min ledare på en stor cermoni av nåt slag. Min ledare är massaj och vi var med hans stam runt en stor lägereld. Vi målade oss med fingerfärg i ansiktet ( precis som jag har upplevt förut under en regression ). Och vi är tvillingar.
Nightwish bas och trummor träffar rakt in i rotchakrat, och jag är verkligen där med alla känslor, människor och färger.
Sen vet inte jag mycket mer förrän jag vaknar till sans igen nån timme senare. Först blir jag nästan rädd, vad hände? Vart var jag?
Men samtidigt kände jag att jag kan vara helt lugn, jag har ju varit i trygga händer. Jag fick också en stark känsla av att nåt är förändrat. Och jag känner att det har med mej att göra, mitt framtida andliga arbete.
Så himla häftigt det var!!

Jag är så nyfiken på vad som komma skall.......!!!

Om en man inte går i
samma takt som alla andra,
kanske det beror på att
han hör en annan trumslagare.
Låt honom vandra i takt
med den musik han hör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0