Magica

Nu får dom skön-sång i himlen. Den lille mannen med den stora rösten, Ronnie James Dio har gått över.
Såg några låtar med sista bandet Heaven&Hell på SRF i sommeras, men det var isande kallt och vi höll på att frysa häcken av oss.
En av hans bästa skivor, (om man bortser från det gamla odödliga) tycker jag är MAGICA.

Och här är ett smakprov från den:

När jag kom hem igårkväll ifrån Veteran-träffen kändes det som om jag hade träningsverk i Kronchakrat.
Jag gick och la mej, men kunde inte somna. Tankarna malde om en massa konstigt.
Då gick jag upp igen och satte mej för att ta kontakt med min ledare igen.
Och pang kommer det ett kanon-starkt budskap. Jag hade papper och penna och skrev som en galning för att komma ihåg så mycket som möjligt.

Här kommer budskapet:

Vi är nu inne i en period där frekvensen av ljus energi fylls upp på jorden. Våra cell-minnen fylls med ljuset och allting höjs och balanseras. När ljuset tränger in, trycks det obearbetade, olösta och förtängda upp till ytan.
Vi ser då det som kommer upp för att bli healat och sett.
Just då blir vi tyngda av det vi ser och vi focuserar på problemen och negativiteten.
Det är viktigt att vi förstår att det som kommer upp visar sej för att bli healat och sett. Vi behöver rikta vår uppmärksamhet mot lösningen och låta ljuset komma åt att transformera det negativa.

Kom ihåg att det vi möter i det fysiska livet, är en reflektion av vårt medvetande och vad vi bär i vårt psyke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0