Till tippen

Biljetter till Maiden fixade. Vi hade som tur var lugnt på jobbet så jag kunde sitta vid datorn.

Efter mina jobbade 10 tim. var det dax för veterangruppen. Jag hade ju skrivit min saga om "den svarta hingsten". När jag skrev den kändes det bra och lugnt men när jag läste upp den inför gruppen brast allt och det blev skitjobbigt. Men det är väl som det ska va, antar jag.
Vi skickade även healing och ljus till "Moder jord", och då passade jag på att skicka även till "Gögge" (morsans ex. som fortfarande är familj för oss). Han fick en hjärnblödning i tisdags och jag vet inte hur det har gått med allt.

Idag ska jag få hjälp att köra ett lass till tippen. Oh, vad skönt det ska bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0