Skolbästisen

Idag plockade jag fram mina sunkiga jympa-skor (som var med på Sonisphere) för att jag tänkte mej att gå hem från jobbet.
Jag gick genom stan, och vem träffar jag där?? Jo, min bästis från skoltiden.
Denna stackars människa har haft ett rent helvete i stort sett från att vi slutade 9:an. Hon har 3 pojkar som alla är fråntagna och deras pappor (2 st) är på andra sidan under mycket tragiska omständigheter.
Och vad hon pratade om idag verkar helvetet fortsätta.

Kan inte sluta tänka på våra ca. 15 år tillsammans. På allt vi gått igenom tillsammans, glädje och sorg.
Det satte verkligen igång en process inom mej. Känner mej så ledsen å hennes och hennes stackars mammas vägnar.

Om jag träffar henne igen ska jag bjuda henne på en fika, det finns ju kanske en sak jag kan göra för henne - lyssna.............om hon vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0