Stopp i vasken

Idag har jag varit ute i Askeby hos Annie och små-grabbarna. Där är fullt ös som vanligt, den minste som inte kan prata än snackar mest (på sitt språk).

Får se om sonen kommer ihåg att han lovat hjälpa mej med mitt köks-avlopp ikväll. Där är tvärstopp!

Satt och tänkte på det förut, jag som alltid brukar säga att man ska se efter hur man har det i sitt hem. Är det nåt som strular kan man gå till sej själv och känna efter hur det känns. Både i psyket och kroppen.

Stopp i vasken måste väl betyda att man har problem att få ur sej känslor och skit som lagrat sej, eller???
Nånting annat som har en tendens att strula här är elen. Glödlampor smäller hela tiden och min fön höll på att brinna upp. Lagrad agression eller återhållen kreativitet????Hmm..........
Sen har golvet börjat gunga och knaka på vissa ställen. Innebär det att jag håller på att tappa min grundinställning?? Eller börjar jag bli gnällig??

Nää, får nog sluta kolla runt i min lägenhet annars slutar det väl med att jag mår skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0