Medial kund

Igår morse när vi precis öppnat butiken kommer det in en kund som några dagar innan plötsligt frågade mej om jag var synsk.
Jag svarade att ja, jag har en del gåvor.
Kunde väl ana det, säger han.
Det blev inte så mycket mer sagt just då, men igår kom han alltså igen och var pratsjuk.
Vi pratade en hel del om medialitet och regressioner.
Jag har alltid tyckt att han är så trevlig på ett speciellt sätt. Han tar sej tid för sina medmänniskor och jag tror att han jobbar med missbrukare.
Han är också den enda kunden vi har som ger oss "fikapeng" när han vinner.
När han gick verkade han så glad och han tackade speciellt för en trevlig pratstund.
Han gjorde min dag, den var väldigt segstartad.

VANDRA INTE FRAMFÖR MEJ, JAG KANSKE INTE FÖLJER DEJ.
OCH VANDRA INTE BAKOM MEJ, JAG KANSKE INTE LEDER DEJ.
UTAN VANDRA VID MIN SIDA, OCH VAR MIN VÄN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0