Paj rygg

Är hemma från jobbet med paj rygg.
Igår tog jag hand om postpaketen på jobbet. De ska skrivas på och skannas och sen ska dom upp på hyllor.
Jag var redan superstel i ryggen och när jag böjer mej efter ett paket som ligger längst in i buren de kom i
så händer nåt.
Jag tror inte det är själva ryggraden som fått stryk, utan en muskel som fick för mycket.
Ont gör det i alla fall.
Och i morgon kväll har vi vårstädning i föreningen jag bor i..........................SÅ SYND DÅ!!

Och inte nog med det. Den 16/5 börjar mina två personliga veckor att sköta trädgården och städa
cykelrum och källargångar.
Kanske dags att skaffa läkarintyg, för det syns ju inte utanpå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0